reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniel Mišina

Daniel Mišina

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ako takmer ktorýkoľvek iný. Tiež mam dvoje ušú, dvoje očú, dve ruky a nohy až po zem - prirodzene, na konci rozstrapkané. Som teda niekto ako Jozef Mak. Túžim byť Makom v makovníku a prinášať určitý pozitívny pôžitok a potešenie. No niekedy som ako Mak medzi zubami, ktorý pôsobí paniku v spoločenskom styku. Zoznam autorových rubrík:  DuchovnoLuteranizmusPokus myslieť nad životomRôznorodosť

reklama

Pokus myslieť nad životom

Ham&eggsov zákon alebo náš zákazník-náš pán alebo za peniaze všetko

Daniel Mišina

Ham&eggsov zákon alebo náš zákazník-náš pán alebo za peniaze všetko

Tak som prišiel do pubu v Blave. Za kamarátmi. Po náročnom týždni a ešte náročnejšom dni si hovorím, že si dám len niečo ľahšie. Surfujem jedálnym lístkom a zrazu mi oko padne na ham-and-eggs. Super!

  • 17. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 985x
  • 3
Som úradník! Kto je viac?!

Daniel Mišina

Som úradník! Kto je viac?!

Donedávna tento slogan hovoril o baníkoch. Zdá sa, že doba sa mení. Úradníci vraj žijú z našich daní. No mnohí to zjavne nepochopili. Človek by si myslel, že ak svojimi daňami živí úradníka, tak úradník sa bude k nemu, svojmu chlebodarcovi správať s patričnou úctou. No mnohým to zjavne nedošlo Uvediem len 2 príklady.

  • 15. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 239x
  • 11
Najšťastnejší ľudia na Zemi

Daniel Mišina

Najšťastnejší ľudia na Zemi

Prvý augustový týždeň som pomáhal ako asistent na 6. európskej konferencii o hlucho-slepote, ktorá bola v Prešove. Okrem „zdravých“ odborníkov sa jej zúčastnili aj mnohí tí, ktorých sa táto „problematika“ priamo týka, teda hlucho-slepí ľudia.

  • 15. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 564x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu