reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniel Mišina

Daniel Mišina

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ako takmer ktorýkoľvek iný. Tiež mam dvoje ušú, dvoje očú, dve ruky a nohy až po zem - prirodzene, na konci rozstrapkané. Som teda niekto ako Jozef Mak. Túžim byť Makom v makovníku a prinášať určitý pozitívny pôžitok a potešenie. No niekedy som ako Mak medzi zubami, ktorý pôsobí paniku v spoločenskom styku. Zoznam autorových rubrík:  DuchovnoLuteranizmusPokus myslieť nad životomRôznorodosť

reklama

Duchovno

Začíname

Daniel Mišina

Začíname

„Učiť sa, učiť sa, učiť sa.“ Mladým táto veta už moc nehovorí. Starší vedia, že tento výrok patrí V. I. Leninovi, jednému z hlavných ideológov komunizmu. Začína sa nový školský rok. Leninov výrok sa stane každodennou realitou.

  • 30. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 089x
  • 2
Šok: Boh ma nepotrebuje!!!

Daniel Mišina

Šok: Boh ma nepotrebuje!!!

Rád čítam knihy. A to najmä teraz, keď v televízii okrem správ už fakt nič poriadne nejde. Dlho som sa odhodlával siahnuť po knihe Prvolezec od švédskeho autora Magnusa Malma. Kúpil som si ju už dávno. No až po odporúčaní viacerých ľudí som sa aj ja odhodlal túto knihu otvoriť a „zahryznúť sa“ do nej.

  • 20. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 077x
  • 29
Veľký brat, Vyvolení a Superstar trochu inak

Daniel Mišina

Veľký brat, Vyvolení a Superstar trochu inak

(Na túto reality show potrebujete dobrú orientáciu v Biblii.) Zdá sa, že šialenstvo reality show nekončí. S jeseňou prišli Vyvolení, Big Brother (Veľký brat) a rúti sa na nás aj druhá časť Superstar. Ani sám som neveril, koľko podnetov môže človek - kresťan z týchto relácií získať. Myslím to úplne vážne. Veď pozrime sa na tieto relácie spolu.

  • 11. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 022x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu